Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:16

drömmar

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

nu är det dax att säga några ord om drömmar igen. jag kommer väldigt ofta ihåg mina drömmar, ofta drömmer jag känslosamt och känslan i nattens drömmar håller ofta i sig under dagen. flera dagar den här veckan har det inte varit så roliga drömmar. så jag var glad imorse när jag vaknade och tänkte på vad jag hade drömt denna natten.

jag är lite busig å berättar inte exakt vem den handlade om. men den handlade iaf om att jag kände mig väldigt trygg i en viss pojkes famn. jag känner honom knappt i verkliga livet men jag kände mig så glad och trygg när jag vaknade. jag vill inte avslöja namn eftersom många som läser vet vem det är. men han är en fin kille och så kallat pojkvänsmaterial så om det otänkbara händer att vi nån gång i framtiden skulle finna varann så ska jag avslöja att det var han jag drömde om.

återstår väl att se om jag drömmer sanndrömmar. den som lever får se :)

1 kommentarer:

maria sa...

Killen på Hemköp?

Subscribe