Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:30

2/3

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

dagarna bara flyger förbi! jag hinner ingenting och det känns som att jag hur mycke som helst å göra. jag trodde ju att mitt liv skulle lugna ner sig i och med att jag slutade jobbet. trodde jag enkelt skulle kunna se till att vila och satsa min tid på en eller två saker. det går sådär.

idag har jag iaf fått ett glädjande besked. jag ska ha praktik en hel del på min utbildning och då ska man ha en lärare som man får gå med jämt. det blir som en sorts handledare som det är bra att ha god kontakt med eftersom jag läser på distans och kan behöva stöd här hemma. nu är det en man som har hjälpt mig att få en handledare som jag faktiskt känner lite. en ganska nyutbildad, ung kille. han är med i pingstkyrkan i edsbyn så jag vet att det är en riktigt kul prick. det känns så roligt att få ha praktik med honom!

sen så är jag lite trött på min kropp som verkar vilja lite annat än vad huvudet vill. jag vill ju träna för fullt! jag vill åka skidor. men fy vilken träningsvärk jag har åsså har jag fått skavsår av pjäxorna. men det blir ett besök på apoteket imorrn för att inhandla skavsårsplåster å sen är det bara att träna bort träningsvärken. mårten å jag ska ut å åka för nu har han oxå köpt skidor. tjohoo vad skoj med en träningskompis!

nu blir det en titt på mästarnas mästare som jag har saknat under OS tiden..

0 kommentarer:

Subscribe