Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

02:30

tankar om melodifestivalen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

visst är det ovanligt dåliga låtar mer i år? min favoritlåt denna kväll gick inte ens vidare till dom 5.
vad har hänt med pausunderhållningen? är det en budget som dom dragit in på? tacka vet jag björn gustavsson. vad var grejen med att bjuda in svante thuresson med vänner?
vem kläckte idén att chrisin meltzer skulle vara programledare? av alla kvinnor vi har i sverige så har dom nu två år i rad gjort bottennapp och hittat dom skränigaste kvinnorna vi har.
jag kommer hålla på salem al fakir i finalen!

har nyss kommit hem efter att ha varit fyllechaffis åt systers svåger med vänner, det blev smidigast att jag skjutsade å varför inte.. sånt är en upplevelse, faktiskt kul. men nu är jag hemma och vill sova men en av mina grannar har fest... hur dum får man vara när man spelar musik så det dånar i hela huset kl halv 3?! tänk människor! jag kan säkert somna ändå men jag uppskattar faktiskt tystnaden när jag ska sova.

1 kommentarer:

maria sa...

Angående pausunderhållningen så är ju allt med Christin värdelös, men jag vet att de igår försökte tighta ner programmet för att det var OS på den andra kanalen, hur vet jag det? Jo, jag känner en av Marlena Ernmans "dansare" i parodin på henne.

Så till det där med dåliga låtar. Jag tror att det är så här:
Christer Björkman och hans mannar styr er tittare och vilka låtar som ska gå vidare genom att ha värdelösa bidrag med. På så sätt röstar ju ni på deras favoriter som de vill ha vidare i tävlingen! En stor risk de tar, men förmodligen mycket effektiv.

Inget på TV är på riktigt. Inget.

Subscribe