Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

15:37

nya frisyren

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |



nu har jag äntligen klippt bort all gammal permanent. klippte cirka 1,5 decimeter och är jättenöjd med att vi kunde behålla lite längd. jag kan nog fortfarande sätta upp håret och det känns riktigt skönt!

nu ska jag förbereda lite för ikväll för jag ska nämligen gästspela på en ungdomssamling i bollnäs. kul när man får chansen att träffa lite ungdomar och ha lite andakter emellanåt.. ska bli otroligt roligt.. bara jag kommer på nåt att säga :)

4 kommentarer:

Tessans matte sa...

snygg frisyr - ska påminna dig nästa gång du vill permanenta håret. Tala om för dig att du kommer att vantrivas med det efter nån månad.

Ha det så trevligt ikväll och spela bra imorgon......det var imorgon va?

Anna-Maria sa...

Snyggt mycket snyggt! Kram Mia

Erika sa...

Snygg som vanligt, snyggemma!

Lisa sa...

Va fin du är i håret!!

Subscribe