Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

00:30

kvällssvammel

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

dax för lite svammel igen. jag är så grymt pratsugen men här finns ingen att prata med. sover hos syster inatt men hela familjen ligger på övervåningen och snarkar ikapp. jag tänker massa och skulle behöva ventilera lite. vill inte sova för då blir det morgon och jag ska upp ganska tidigt vilket jag inte gillar.. det är ju nu jag är på gång, inte imorgon kl 8!

jag är sjukt ressugen. när ska jag kunna ta en tripp igen?!
jag har inte fått veta resultatet ifrån tentan och börjar bli sjukt nervös. dom andra i min grupp har fått veta idag, har jag blivit bortglömd?!
har egentligen inte budget för ett par längdskidor men vill verkligen ha. ska jag vara så busig så jag köper ändå?
börjar längta mycke efter mina vänner som inte bor här. ska jag ta en tur förbi jönköping och stockholm kanske?
känslor och tankar som svallar, skulle bara behöva en famn...

jaja det var lite av vad jag skulle ha tagit upp om någon hade velat höra på lite kvällssnack. det får bli en annan kväll eller så får jag försöka svara på mina egna frågor.

nu ska jag räkna får. godnatt.

0 kommentarer:

Subscribe