Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

23:23

fira livet fest

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

har tittat på avsnittet Himlen kan vänta. där hade de som överlevt sina svåra sjukdomar en fira livet fest. jag tror jag ska börja med det. jag har kommit till åldern där jag tycker att man inte behöver bli äldre så varje födelsedag känns numera lite överflödig och onödig. men om jag nu en gång om året ska försöka ha en fira livet fest istället så tror jag att det blir roligare. det ska vara roliga fester där man får vara glad över att man klarat ett år till. varje år ska bli bättre å roligare!

jag delar med mig av några bilder där jag visar på hur roligt jag vill att mitt liv ska vara.

1 kommentarer:

anna sa...

jag tycker det är en bedrift att du fått ihop så många tok-bilder bara på de senaste åren.

jag skulle nog inte få ihop så där mycket tok på alla 28 år som jag levt..

tack emma för att du förgyller vår tillvaro med många skratt =)

Subscribe