Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:37

tävling avslutad

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

nu är äntligen annas och min vikttävling över och det blev oavgjort. anna har alltså gått ner 7 kg och jag 5 kg. för min del trodde jag aldrig det skulle gå, jag har gett upp flera gånger men så har jag kört stenhårt dom senaste dagarna. det lönade sig! så imorrn åker vi på spicy cow och äter och firar vår triumf. jag har varit så sjukt sugen på vanlig mat den senaste tiden. så nu har jag nyss ätit lasagne. konstigt nog så är det vad jag har längtat efter i två veckor. jag har förr gjort lasagne av halvfabrikat men inte idag. jag gjorde from scratch och den blev helt underbar! alltså jag slaktade inte kon och malde köttfärsen själv men annars så gjorde jag allt själv.

börjar bli en hejare på¨det här numera!

ojoj nu är det skitbråttom till träning...

4 kommentarer:

Tessans matte sa...

Grattis till båda!!! Strongt.

Du verkar bli en hejjare på det där med matlagning.... bra!!!

Jonathan sa...

Bakade du verkligen pastaplattorna själv? ;)

emma sa...

haha sorry jonathan att jag ljuger, glömde säga att jag köpte plattorna... :) fel av mig..

Thessa sa...

Men EmmaPemma, har ni redan gett upp? ;D

Subscribe