Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:16

glädje

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

två roliga saker hände igår.

- jag bokade biljetter ner till jönköping. har övervägt ett tag om jag ville offra massa pengar på tåg och om jag skulle orka. men nu är jag bara glad att jag ska åka dit. åker fredag och kommer hem måndag. kommer bli fantastiskt, jag trivs där nere, det är som att komma hem.

- vi vann vår match igår, 32-20. det var en rolig och välspelad match. jag stod andra halvlek och får nog ge mig själv G+. endel skitbollar som vanligt, endel bollar vid första stolpen gick in vilket inte accepteras av mig. men endel fantastiskt bra räddningar oxå! en riktigt kul match! alla verkade glada att få spela igen och publiken bjöds på lite skönspel emellanåt.

0 kommentarer:

Subscribe