Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

17:16

bra dag idag

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

vägde mig, trodde det skulle vara illa och att jag inte skulle ha minskat nånting. fick lite panik när anna berättade att hon hade gått ner 4 kilo. men när jag ställde mig så blev jag positivt överraskad när jag såg att jag minskat nästan 2 kilo. detta betyder att vi båda har 3 kilo kvar, det ser ju inte så lovande ut för min del eftersom anna verkar gå ner snabbare än mig men men att jag minskar får jag väl vara nöjd med.


vi har även varit ute på en fin promenad, det blev nog en mil tror vi. på slutet höll vi riktigt bra tempo och det sög i benen så det borde ha tagit rätt så bra. ja jag får vara nöjd med denna dag.

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Va duktiga ni är!!

Keep up the good work!!

Oj vad jag kunde många utländska ord idag då

Subscribe