Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:13

jag är ett klantarsel!

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

är det nån som känner igen orden: jag är ett klantarsel. jo jag har nog sagt de nån gång förr, det är inte lätt att heta emma persson för jag råkar minsann ut för allting. jag tycker att det inte är mitt fel utan jag tycker att jag bara har massa otur. men jag börjar fundera om det inte är så att jag är väldigt klantig och har lite otur. dagens emma händelse är alltså att jag bröt av bilnyckeln! först började jag panikskratta och sedan fick jag lite vanlig panik och undrade vad jag skulle göra. jag var alltså i bollnäs, så jag gick till busstationen och tog bussen hem. jag missade träningen och har en bil som står parkerad i bollnäs. bra jobbat! jag ska nog köpa en trisslott!

1 kommentarer:

Anna sa...

klantig eller bara otur..du är väldigt underhållande för din omgivning iaf =)

Subscribe