Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:28

idolfinal

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jahapp kan vi få ett uttalande ifrån emma persson inför idolfinalen? jo men visst kan jag dela med mig av mina tankar om ni tjatar.

i kvällens final så kommer jag tycka att calle är bäst men hoppas att erik vinner. varför? jo för att erik mer passar in i idolformatet. jag tror inte att jag skulle gilla att calle gör låtarna som kommer på idolskivan. jag vill höra calle sjunga sin stil, lite coolare stil än vad den plattan säkert kommer bli. jag är övertygad om att erik kommer göra vinnarplattan till nåt helt grymt och bör därför vinna. de två bästa har gått till final och jag är glad vem som än vinner. jag tror iaf att calle kommer sjunga så jag gråter ikväll.

0 kommentarer:

Subscribe