Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

17:59

bakdag=mysdag

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |



dagen började på bästa sätt, jag fick vakna upp till en jollrande, glad Molly. sedan fick jag det fina uppdraget att klä molly för dagen. så här ovanför ser ni dagens outfit på molly, det fick bli en söt liten klänning.



sedan var det dax för julbak, molly var nöjd bara hon fick sitta i babysittern på bänken och titta på. men sen kom ju magnus hem så då fick det bli lite pappatid medan anna och jag bakade. lussekatterna till höger är mina och de till vänster är annas. jag tröttnade efter ett tag och gjorde två längder av sista degen.

2 kommentarer:

Marie sa...

Era lussebullar ser ut som de ska men mina syns det knappt vilken form jag har gjort...

första och sista gången jag gör sådana.....dessa var inte ens till mig själv utan till lillebror men han får väl äta dem ändå för smaken var det i alla fall inget fel på.

mia sa...

Hej Emma!
Det där ser ju fin fint ut!

Söt Molly är.

kram Mia

Subscribe