Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:31

26/12

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

igår hände nåt oväntat. jag var grymt trött och la mig i sängen typ kvart i 12 tror jag. precis när jag la huvudet på kudden så ringde telefonen. det var min kära vän mårten som ringde å sa att han stod utanför min port, så jag pallrade mig iväg ner och öppnade. sen satt vi och pratade i några timmar. jag gillar sådana oväntade besök, ibland behöver man sånt. det var ganska längesen vi träffades och hade mycket att prata om. som jag har sagt förr så är nattpraten de allra bästa..

ikväll ska jag träffa en annan barndomsvän, Karin som är hemma ifrån kalmar. det var längesen jag träffade även henne så det blir oxå väldigt roligt.

hoppas på lite nattprat inatt oxå..

0 kommentarer:

Subscribe