Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

17:36

17/12

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

dagarna flyger fram och jag har inget poetiskt vackert att skriva. skulle ju ha suttit fint med nån juldikt eller nåt annat vackert. jag beskriver mitt liv i en dikt då.


snön lyser vit på taken
endast emma är vaken
nätterna blir väldigt sena
så på dagarna blir bena klena

igår jag Molly hade
det mig mycket gladde
hon bara jollrade och log
och all min tid hon tog

på kvällen var det dax för våra bönder
och ikväll får vi se om deras förhållande gått sönder
vi får hoppas att allt gått bra
för alla bönder borde en tjej ha

idag har jag fixat till brännan på kroppen
för på lördag blir det toppen
då är det dax för nobelfest
självklart ska jag var snyggast å bäst!

det är inte bara bönderna som ska få hitta en partner
jag vill ju åka på charter
på lördag kan jag hitta nån som vill följa med
så killar ställ er på led!

Subscribe