Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

01:20

10 saker om mig själv

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

1. är tävlingsmänniska ut i fingertopparna.
2. fascineras av människor som är passionerade för saker som jag inte är passionerad över.
3. tycker att den största sorgen i mitt liv är att jag inte är musikalisk och kan sjunga.
4. har aldrig druckit mig full på alkohol, aldrig rökt och aldrig snusat. något jag är väldigt stolt över.
5. älskar att få andra att skratta.
6. är ärligare och mer rättfram än normalsvensken verkar det som.
7. drömmer om att äga en egen sporthall.
8. älskar att vara med på bild.
9. följer inget annat än realityserier på TV.
10. tror att jag hade kunnat bli bäst i vilken sport som helst bara jag hade satsat.

inspirerades att skriva det här inlägget tack vare en annan blogg jag läste: Wysteriia

2 kommentarer:

maria sa...

Jag tyckte det var lite konstigt att både du och Cilla bloggat likadant idag, men sen hade du ju länkat till henne. Vad spännande. Jag tycker alltid det är spännande när man upptäcker att vänner läser andra vänners bloggar.. :)

Wysteriia sa...

hehe men så roligt :D

Subscribe