Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

01:15

mycke nu

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

har hänt lite sen jag skrev senast. gör en kort resumé. skulle sova igår kväll, tappar telefonen i golvet och efter det går den inte att starta. så alltså jag hade en trasig telefon och det betyder att jag inte hade nån väckarklocka imorse. ställde ett larm på datorn som inte ringde. jag skulle upp halv 8 men vaknar halv 9 av att therese står utanför och bankar. vi skulle åka iväg till örebro. så vi fick åka lite senare bara. stannade till på kupolen så jag fick köpa en ny telefon eftersom jag kände att hoppet var ute med min gamla. väl framme i örebro skulle jag fortsätta vidare till jönköping med tåg.

så ikväll har jag hängt med mina vänner i jkpg och till min stora glädje så var det nåt som heter vätterfesten. och kvällens artist var agnes carlsson. jag och sofie trängde oss längst fram å hoppade järnet! hur bra som helst! ååå hjälp vad agnes är snygg, snyggare i verkligheten än på bild. var grymt skönt drag där längst fram!

så är läget i mitt liv. sitter nere i jkpg och är lycklig! kommer vara här till måndag och imorrn är det dax för klassåterträff!

2 kommentarer:

Sandra sa...

wihoo, första gången jag läser din blogg, känns extra bra att du just nu är i samma rum, du är duktigt som plockar upp cheezeballs och ditt inlägg var kul att läsa

Tjolahopp svejs

<3<3<3Matiiiiiilda<3<3<3 sa...

Puzz Emmmiiiiizzzzz!!! <3<3<3<3<3
ååååh, det är så freakin' underbart att ha dej här hos ozz!! Skitmykke älzzkar vi dejj!!!
Puzz&Kraaaaaaaam <3<3<3 !!!!

Subscribe