Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

08:45

god morgon

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

gick och la mig i dubbelsängen igår å tyckte att det skulle bli mysigt att få gosa lite med katterna och få sällskap när jag somnade. men icke, det var ingen mer än jag som hade tänkt det. men kl 5 imorse hade visst Mini och Nelly ändrat sig. då var de sällskapsjuk, mini ville vara så nära nelly som möjligt och nelly ville helst ligga max 2 cm ifrån mitt ansikte. då hade jag faktiskt inte så stor lust att gosa men jag tyckte att de kan väl ligga där på bröstet å mysa. men det kluriga är att när nelly väl har placerat sig sådär nära så tycker hon att det är så mysigt att hon visar sin kärlek genom att placera en tass i ansiktet eller genom att bita mig. hon visar kärlek på ett konstigt sätt enligt mig. jag försökte kommunicera med henne, det gick sådär. jaja jag fick ju sällskap iaf och det var vad jag ville.

nu dax för auktion.

0 kommentarer:

Subscribe