Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:26

Friidrotts VM

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag har ju inte kommenterat nåt om friidrotts VM. jag älskar ju å kolla på friidrott så det är party varje dag numera. jag tänkte komma med ett väldigt icke sportigt inlägg om friidrotten. nämligen en snyggast lista ifrån tv sändningarna.

3. Linus Thörnblad
2. Johan Wissman
1. Fredrik Olofsson

nummer 3 och 2 på listan kanske är välkända för er men nummer 1 är en oväntad men ack så snygg kille. det är ingen av idrottarna utan han jobbar som reporter på tv sändningarna. jag har sett honom förr men först nu såg jag att han visst var snygg, det måste han ha blivit på senaste tiden. tyvärr så hittade jag bara den här bilden på han och den gör honom inte rättvis. men kolla in han på tv4 sändningar från friidrotts VM



jag gillar att jag får göra helt meningslösa inlägg om jag vill :)

0 kommentarer:

Subscribe