Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

00:13

5/8

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

här bloggas det dåligt. men det har sina orsaker. jobbar hur mycke som helst å konstiga tider. men oj vad kul jag har! jag trivs verkligen med festivallivet jag har nu, men det är nog bara för att det är på hemmaplan. att kunna åka hem på kvällarna gör att jag orkar.
igår kväll när jag skulle hem hängde det på ett gäng ungdomar, var väl 7-8 stycken kanske. klockan var över 11 och vi drack te, fikade och pratade. det är ljuvliga stunder i livet. synd bara att klockan ringde 07.30 imorse.

jag klev snällt upp och åkte iväg dit jag skulle. nämligen bollnäs sjukhus, äntligen. fick ju en remiss dit för cirka 3 månader sedan och nu fick jag komma och kolla på vad problemet är i min hals. han tittade, frågade frågor och stack en slang genom näsan ner i halsen och konstaterade att jag ska operera bort halsmandlarna. skönt! nervöst med operation, jobbigt att behöva bli sjukskriven i flera dagar men det blir nog underbart när det är över.

kvällen har varit grymt bra! massa roliga människor, massa roliga aktiviteter och en rolig Göran Skytte som var kvällens talare. kul och passionerad man! tydligen väldigt känd för de som är lite äldre än mig :) så man skulle ju kunna säga att jag har sett ännu en kändis i min kändisspotting i hälsingeskogarna:)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Oj då, nu är man gammal - Göran Skytte en av de tillfälliga medlemmarna i Progbandet Hola Bandola Band.... 70-talet.

Hola Bandola Band för er som inte vet - Mikael Wiehe och Björn Afzelius är väl dem man minns mest men det kanske inte är några som du känner igen Emma.

Göran Skytte är i alla fall en känd person från tv och har varit med i flera tvsoffor. Kanske till och med haft eget program - har en känsla av det.

Nog är han en kändis.........

Faster

Subscribe