Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:10

30/8

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag uppdaterar dåligt här. helgen flyger iväg och mycke händer. igår hade jag en underbar dag, åkte på impulsutflykt till söderhamn för att handla bebiskläder och snacka skit på mitt gamla jobb Kappahl. sen hade jag världens mysigaste kväll med en go vän..

denna dagen har jag predikat, gick suveränt bra fast jag var otroligt nervös eftersom jag bjudit in lite folk som vanligtvis inte brukar lyssna på mig.

nu på kvällsidan blev jag rastlös så jag åkte till pappa där det vankades biltur i skogen och bärplockning, 15 liter på 20 min. å efter det åkte vi till långheds kolmila. jag vet knappt själv vad det är så jag kan inte riktigt förklara om det är nån som inte vet vad det är men jag gör ett försök. det är en jordhög med ved i som man tänder på, den får inte brinna utan bara pyra å röka i några dygn åsså bildas det grillkol där inne, typ :) säkert massa fel i min beskrivning men det är så jag uppfattat det hela. man gjorde så förr i tiden så nu tycker de att det är mysigt att göra det i långhed.

0 kommentarer:

Subscribe