Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

15:31

rapport om körkortet

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

körkortet går framåt sakta men säkert. gårdagskvällen spenderades på körskolan för att gå riskettan kursen. vi pratade och lyssnade om alkohol, droger och trötthet, hyfsat intressant. men kändes kanske inte värt 500 kr. satt iaf med två kompisar så det var roligt att ha nån att prata med. jag och john satt längst fram å tävlade om vem som kunde fjäska bäst för körlärarna:) ganska oavgjort tror jag... nästan så att john var lite bättre.

idag har jag varit på halkbana. jag var så nervös hela natten, men inte var det nåt att vara nervös för! gick ju hur bra som helst. var t.o.m lite roligt emellanåt och det är inte ofta jag tycker det är roligt att köra bil.

nu ska jag plugga lite teori så jag kommer kunna ta körkortet om 2,5 vecka som det är tänkt! AAAAhh

1 kommentarer:

Pei sa...

Heja Emma!! :D

Subscribe