Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

15:53

hittade det!

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Jag hittade viktoria silvstedts hus där hon är uppväxt, tänk att en sån stor stjärna är uppväxt på ett så enkelt ställe som det här huset och lilla bollnäs. jag slår vad om att hon bajsar som alla vanliga människor oxå! du hade rätt om vart huset låg jonathan. det var bara jag som var lite smått förvirrad och inte har så bra lokalsinne.


var på stan och shoppade lite idag oxå, jag hade inte tänkt shoppa men hittade nåt jag inte kunde motstå. två dvd:er med Snoken. nån som minns den underbara serien?! en serie som gick när jag var liten, handlar om en privatdeckare som bor i en båt. det är en otroligt bra och snäll serie även fast det ha
ndlar om brott. vilken lycka att få uppleva nostalgi från gamla serier!

Subscribe