Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

17:17

8/6

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

var och käkade lunch med John i bollnäs idag, han skulle iväg och jobbade så vi skiljdes åt vid 2 tiden. jag hade lite småplaner inför dagen men de grusades så då visste jag inte riktigt vad jag skulle hitta på. gick iaf till körskolan å bokade allt som man behöver göra, en risk kurs, halkbana, uppskrivning och uppkörning. på väg till bussen passerar jag förbi en hårsalong och påminns om att jag tänkt att jag behöver klippa mig. mitt hår har varit en katastrof ganska länge nu och vill helst vara fin tills jag ska åka bort i helgen. så jag gjorde en chansning och precis då hade de en avbokning! halleluja! var en elev som klippte mig men det brukar gå bra ändå och det gjorde det även den här gången. klippte bort cirka 1,5 decimeter och fick bort massa slitet hår. ingen speciell frisyr men nu har jag ett friskt hår!

3 kommentarer:

Anna sa...

blev ju kanon det där =)

Anonym sa...

Det där blev väldigt bra!!

Du passar ju i alla frisyrer så det är bara att klippa för din del eller spara håret - skillnad med mig som har fotbollshuvud fast det brukar jag strunta i för jag provar olika frisyrer ändå.

Ha det bäst

Faster

maria sa...

1,5 dm? Det är myyycket hår det! Men fint ser det ut att ha blivit i alla fall!

Subscribe