Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

15:18

5/6

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |



dagen präglas av tennis. robin söderling har blivit en stor världsstjärna och tagit sig till semifinal i franska mästerskapen. just nu ser det riktigt ljust ut för honom... jag tror på vinst och final för svensken!

annars så har jag tagit mig till anna å magnus för att ladda för kvällen. jag ska hjälpa till på tacocafé på smyrnakyrkan. anna å magnus och de andra som ska vara med ska vara utklädda, så jag underhålls av att titta på magnus som provar sin outfit. jag ska se till att lägga upp bilder senare för jag kan inte undanhålla det för er, ni är värda att få se det fantastiskt roliga jag ska få se ikväll. magnus och hans kompisar här även övat in två danser för ikväll...

0 kommentarer:

Subscribe