Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

23:13

3/6

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

idag har jag tittat på finklädda ungdomar. det var bal för edsbyns gymnasium, jag kände inte direkt nån men ändå kul att kolla. imorrn bär det av till bollnäs för att kolla på deras bal. en av mina ungdomar, Fredrik och Robin är väl de jag känner. sen finns det ju alltid folk man känner igen som det är kul att se. alltid spännande att se hur alla tjejer ser ut, utse tjejen som lyckats bäst med stylingen. idag var det en tjej i vit halterneck klänning som jag utsåg till kvällens finaste klänning. får se om jag lyckas få tag på nån bild på henne. imorrn ska jag ha med mig kameran å försöka fånga pojkarna på bild.

i de här tiderna händer mycke kul och jag räknar ner tills vi ska dra till nyhem!

1 kommentarer:

Unknown sa...

Jag skulle också titta, men att stå i regnet utan paraply eller tjocktröja blev för jobbigt...

Subscribe