Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

17:28

26/6

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

den 26 varje månad ramlar det in lön på mitt konto, så oxå den här månaden. alltid brukar det vara så att man tänkt ut nåt man ska göra för pengarna. den här månaden har jag gått och suktat efter en lampa till köket, jag blev förälskad och har inte kunnat släppa tankarna från den. så idag kunde jag hämta hem den. en turkos i tyg, otroligt vacker!


något som jag oxå tänkt att jag skulle göra var att bjuda min vän mårten på middag när lönen kommit. han bjöd mig på en supergod middag i höstas så nu var det dax att bjuda igen, så ikväll kl 7 smäller det. som jag beskrivit förr här på bloggen så är inte jag den bästa i köket som finns men jag ska iaf försöka.

1 kommentarer:

Anna sa...

Å vilken fantastisk lampa =) Anna vill oxå ha.

Det kom ju in pengar iaf, det var ju tur.

Lycka till med maten.

Subscribe