Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

16:17

2/6

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

ledig idag men ändå på språng. var till edsbyn för att bli fotograferad inför den stora konferensen vi ska ha i augusti. visste inte riktigt vilken tidning vi fotades för men tydligen var det en bilaga som skulle delas ut med världen idag i mer än 10 tusen hushåll. ojoj nästan tur att jag inte visste det innan... sedan hade vi ett litet möte efteråt för att se hur vi ligger till i planeringen och bestämma när vi ska ha en ny träff. det ser ganska bra ut och det känns så spännande! känns häftigt att få vara med och arrangera en sån stor konferens. jag kan inte så mycke men jag har viljan att lära mig och att jobba så jag hoppas kunna bidra med nåt iaf. det är en ekumenisk satsning där typ alla kyrkor i vårt område är med och arrangerar. tror det är över 20 kyrkor, hoppas inte jag överdriver nu:)

spännande är nog ordet för dagen.

0 kommentarer:

Subscribe