Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:53

17/6

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

dagen började med en promenad med therese. så skönt att röra på sig det första man gör. nu sitter jag å väntar in ett planeringsmöte om kom & se festivalen i edsbyn.

annars så känner jag mig tillfreds med livet. jag och therese gick och beundrade vad fint det är här i alfta. istället för att klaga på att det är litet å inte finns något att göra så försöker vi se det vackra vi har omkring oss. är otroligt glad att therese är hemma och det ska hon vara i 8 månader, vilket innebär att jag har en kompis:)
sen så närmar sig bebisens nedkomst oxå, vilket gör livet ännu mer värt att leva.

senare ikväll ska jag på ett handbollsmöte. får se vad som sägs, vi ska säkert planera upp våra träningar för sommar och höst. jag ser så mycke fram emot hösten!

i höst: har jag en kompis, en bebis, ett handbollslag, ett körkort, en bil. det kan inte bli bättre.

0 kommentarer:

Subscribe