Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:34

1/6

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

resultatet av safarin igår blev en tjäder och två harar alltså inga älgar eller björnar vilket var vad vi ville. men man får vara nöjd att man ser nåt djur över huvudtaget, vi fick en härlig liten tripp och massa frisk luft i oss. jag och anna satt med huvudet utanför fönstret och luktade, det luktade så gott, så friskt och massa skog... sen måste jag säga att jag satt inte i bilen när de andra klev ur:) jag menar att en skogstur klarar jag men om jag måste ut å gå eller sova i skogen så blir det mer klagomål ifrån min sida:)

idag blir det förhoppningsvis bio i gävle igen, kvällens film blir änglar och demoner. en film jag verkligen vill se och som jag tror är bra! men som sagt jag tror inte på att det blir bio förrän vi sitter på tåget och jag har min biodejt inom synhåll... det kan bli ändrade planer, man ska inte hoppas för mycke. annars så har jag en skön ledig dag med bikini å kjol! kan knappt bli bättre!

0 kommentarer:

Subscribe