Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:51

11/6

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

ojoj det är mycke nu. flera dagar med fullt upp, dessa studenttider tar kål på mig å då är det ju ändå inte jag som tar studenten.. igår iaf var jag å anna till hudik å shoppade bebiskläder och mammakläder. svårt att få tag kläder som anna kan växa i men till sist så kändes det som att vi kom loss och hon behöver inte gå naken iaf:)

idag har jag varit ut i regnet å tittat på högstadie eleverna som spelade frisbee mot lärarna. jag blir så nostalgisk, jag vill oxå leka och ha roligt. vill nog inte gå högstadiet igen men skulle kunna tänka mig att vara i lärarlaget, jaja nästa år kanske jag kan ta mig in där på nåt sätt:)

nu ska jag iväg på studenten i bollnäs, dax att fira fredrik och robin. uppehåll i regnet å hoppas det förblir så för de ska väl inte behöva ha regn både på balen och studenten.

0 kommentarer:

Subscribe