Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:58

hakuna matata 2/5

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

resan hit ner gick helt smärtfritt, var så skönt att bara sitta å stirra, sova lite emellanåt och bara vara tyst. väl nästan framme i jönköping hoppade jag av tåget en station tidigare i bankeryd hos emil. skönt att bara få slappa å snacka lite. skulle hjälpa emil att skaffa blogg oxå men jag var visst inte mycke till hjälp för jag minns inte alls hur jag gjorde när jag fixade till min. men kul iaf att han ska börja blogga för han har sköna tankar, så om han kommer igång bra ska jag lägga upp den på min blogglista så ni kan hitta dit.

efter några sköna timmar hos emil kom sofie och johan och hämtade oss för färd in mot staden och grillning på vätterstranden. fast först skulle vi såklart handla på ica maxi, jag blir alltid lika glad av att gå in där för det är så lyxigt stort. ungefär lika stort som hela alfta centrum känns det som, vilket utbud! vardagslyx! sen bar det av till den stora stranden för att möta upp fler gamla klasskamrater. vi grillade å kickade boll som på gamla goda tiden.

nu ska jag gå ut på stan å bara mysa runt.

2 kommentarer:

Anna sa...

Å vad mysigt för dej =) Blir ju alldeles gråtig i ögonen för din skull..vet ju hur skoj du tycker det är att komma ner till storstaden igen.

Själv ska jag snart åka på fotboll i Långhed..jippi =)

Aras sa...

åh vad jag är avis. saknar jönet, saknar er!

Subscribe