Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:27

diagnos okänd

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

tittar på det programmet på tv och jag blir så otroligt hypokondrisk, tror att jag har alla fel som deltagarna i det programmet. alltid finns det nåt symptom som stämmer in på mig. jag fick iaf brev från landstinget gävleborg för några dagar sedan där det stod att de fått papper ifrån min doktor om att jag behövde en tid på öron, näsa, hals och att jag nu står i vårdkö. vårdkön i sverige är ju max 90 dagar så det känns bra, de skulle återkomma med tid lite närmare. så när jag får komma iväg och se vad felet är i min hals kommer det lugna mig lite och jag hoppas kunna känna mig friskare. nu i några dagar har jag fått ont i halsen igen, det känns inte riktigt som vanligt ont i halsen utan mer som störande träningsvärk längst bak i munnen. vet inte hur jag ska förklara men det är drygt och det kan ju inte vara normalt att få ont i halsen ungefär varannan vecka..

0 kommentarer:

Subscribe