Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:25

5/5

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

ursäkta mitt tjatande om tatueringen men just nu präglar den mitt liv ganska mycket. nu har jag levt med den i ett dygn och jag blir mer och mer förälskad. det känns helt självklart att den ska följa med mig resten av livet. men något som är lite drygt just nu är att den gör så ont. ingen har nånsin sagt att det ska göra så ont efteråt. har aldrig hört någon klaga efteråt, men oj vad ont det gör. jag ska smörja in några gånger om dan och varje gång jag tar i den gör det riktigt ont. om jag håller mig stilla går det bra men så fort jag rör mig så känns det som att blodet rusar och det pumpar på rätt fint i benet...

men men om några dagar ska det nog vara över. dessutom så får jag påminna mig om att vill man vara fin får man lida pin...

1 kommentarer:

Pei sa...

hoppas du inte behöver lida för länge bara!

Subscribe