Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:43

23/5

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

filmerna som det kollades på var toy story, djungelboken, lejonkungen och robin hood. min favvo av de blev nog djungelboken. så efter fyra filmer tyckte jag att det var dax att sova men det verkade inte va nån annan som var av samma åsikt. så jag blev måltavla av terrorism! de som säger att jag har ett lätt jobb borde sova med de där ungdomarna :P men strax efter 4 i natt lyckades de bli tysta och jag fick sova några välbehövliga timmar.

på vägen hem från kyrkan såg jag att brorsan var i alfta, han skulle döma i en cykeltävling anordnad av alfta bikepark. så jag skyndade hem och fräscha till mig och gick sedan ner för att få lite tid med storebror(vilket inte händer ofta) och titta på lite sköna trick! duktiga pojkar måste jag säga...

www.alftabikepark.se

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ja, du tycker väl att vi är dreglande, skabbiga gratisätare..

Anonym sa...

japp det var precis vad jag menade :D /emma

Subscribe