Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:49

13/5 en god gärning

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag gjorde ett försök till att göra nåt bra idag. gick till blodbussen för att registrera mig för att bli blodgivare. allt gick smidigt under min hälsodeklaration, kunde kryssa nej på alla sjukdomar å skit. allt gick som smort fram till: har du nyligen tatuerat dig? jahapp, bar väl tvungen att kryssa ja. därmed fick jag inte registreras som blodgivare, kom tillbaka i höst igen.. åsså sa hon att hon var glad att jag ändå ville och sa att vi skulle ses i höst istället. fick ta vägen ut förbi en snubbe som gav mig en juice och en macka. tackade nej till mackan men fick istället en lypsyl.

jag som ville göra nåt bra, göra nåt som kan hjälpa andra människor. men jag var nog den enda som vann på det där, en lypsyl rikare.. jaja tanken var god och nästa gång ska det nog gå vägen!

0 kommentarer:

Subscribe