Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:50

utskällning, 16/4

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

nu har jag precis blivit utskälld efter noter! orkar inte ens förklara varför jag blev det. men jag tycker verkligen att det är jobbigt när man blir det. varför skälla om man tycker att nån har gjort fel. man kan väl säga på ett snällt sätt så kanske jag kan ta till mig å ändra till nästa gång. nä jag tycker det är obehagligt när folk skäller och jag ser ingen anledning till det. jag blev faktiskt ledsen och visste inte ens att jag hade gjort speciellt mycke fel innan hon kom å skrek det till mig. hon vet ju inte hur jag mår å känner och det blir knappast bättre av att hon är arg på mig. jag tror inte nånting blir bra av att man skäller ut den andra parten...

1 kommentarer:

maria sa...

Nån som ogillade att du slängt hennes teckning från 1954? ;)

Subscribe