Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:38

trött dag

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

var uppe alldeles för länge och blev väckt alldeles för tidigt. att jag var uppe för länge var egentligen mitt fel eftersom jag satt vid facebook och slog vad med en kompis vem som skulle ge sig och gå å lägga sig först. jag vann! sen så är det viktigt att alltid kunna bli kontaktad så självklart är mobilen påslagen hela nätterna. så idag damp det ner ett sms cirka 2 timmar innan min klocka skulle ringa, så efter några sms var jag klarvaken och kunde lika gärna kliva upp.

så jag passade på att städa som jag skrev att jag borde ha gjort igår. sen har jag jobbat, haft en träff på kyrkan med pastorerna. dessutom så har R varit förbi här en sväng, kändes riktigt bra. tror att vi har hittat varann som kompisar, det kommer lösa sig.. vi båda kände idag att det är lugnt för oss att umgås och det var ju precis vad vi hoppades på skulle ske i vår relation!

nu måste jag ta en snabb powernap om den här dagen ska gå vägen. för ikväll blir det säkert ganska sent, dessutom ska vi kolla på film på U-samlingen i bollnäs och om jag inte ska somna redan första kvarten så behövs lite mer sömn.

0 kommentarer:

Subscribe