Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:46

inte mycke skrivet här, 15/4

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

nya inlägg hela tiden men jag skriver ju inget. känner själv att jag har lite bloggtorka. därför jag bara lagt upp bilder idag. den här dagen har iaf varit riktigt bra.

jag har städat en stor hylla på jobbet. fick ihop en hel sopsäck med skräp som jag tänker slänga utan att fråga nån om lov. får se vilket skåp som får sig en omgång imorrn! lite kul faktiskt, eftersom jag inte är uppväxt i den församlingen behöver jag inte ha nån separationsångest utan kan slänga med glädje.

imorrn är det dax för att skriva predikan igen så jag hoppas inspiration och ämne dyker upp snart annars blir det svårt. sen så är det styrelsemöte imorrn kväll, vilket jag ser fram emot. det är alltid intressant att höra hur läget är.

men det största som händer imorrn är att syster ska på ultraljud och förhoppningsvis få veta om det är en Eddie eller Molly.

1 kommentarer:

maria sa...

Men nejje! Hon får ju inte ta mitt namn.. Fast jag vill stava mitt lite annorlunda.. Vill de veta såhär långt innan? Spännande..

Subscribe