Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:08

en rynka mellan ögonbrynen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

hela dagen idag har jag varit lite små truttig, tycker inte om såna dagar. det finns ingen egentligen anledning till att jag ska vara sur men jag kan ändå inte få bort rynkan mellan ögonbrynen. jag försöker tänka att nu får jag minsann skärpa mig livet är ju faktiskt bra. men hur jag än tänker och gör så känner jag mig ändå sur. tror att jag surar över att jag vill hitta på nåt men att jag inte har nån att göra det med. jag är så sugen på att göra nåt, behöver kanske inte vara värsta grejen bara komma ut lite. aja jag måste se till att vara gladare i morgon för jag ska nämligen träffa barn på både morgonen och kvällen. påsken står för dörren så det ska göras lite aktiviteter för ungarna inför det. å det kommer aldrig gå om jag inte är glad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va synd om dej:( du kan ju alltid sms mej å fråga om att hitta på nå jag är med på allt:) har du hittat på nå bra till barnen då i mören? skicka ett sms om den frågan:P

ha de göt/ Fredrik från långhed;)

Aras sa...

Åh, det är okej, man får ha sådana dagar ibland,alla har sådana dagar ibland :)

Hoppas imorgon blir riktigt fantastisk!

Subscribe