Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:03

.

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

fortfarande lite pissed off! jag blir bara så trött på att det aldrig blir som man tänkt sig. man ser fram emot saker, planerar å längtar åsså blir det inte så. då kan jag inte hålla mitt humör uppe. jag vill att det ska hända saker, jag mår bra av att ha fullt upp och blir galen på att sitta hemma. igår var jag så sjukt sugen på att göra nåt men det slutade ändå med att jag satt hemma själv framför robinson och var sur.

idag ska jag ta mig utanför dörren å försöka vara glad även fast surheten sitter i, säger nån att de hade skitkul igår kommer jag bara snäsa å undra varför de inte frågade om jag ville följa med...

dessutom håller jag på å blir tokig på min hals, den gör ständigt ont och jag tycker nästan att det blir värre. nu på morgonen sitter det igen och jag har svårt för att andas, har vaknat 20 gånger inatt av det värker. kan man kapa av halsen å sätta huvudet direkt på axlarna?!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Emma!
En sak jag gillar med dig är att du är dig själv.

Du låter inget vidare med den där halsen. Fy vad jobbigt!! Jag har inte hört att man kan göra det, men jag kan ju fråga min bror (läkaren).. Nä men du, får man be för halsen? Kramis Mia

Subscribe