Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:46

allt avklarat

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

puuh jag klarade den här dagen. som sagt att roa barn är inte min favorit men barn verkar gilla mig ändå. nu ikväll läste jag för barnen, vi gick tipspromenad och påskpysslade. det gick väl hyfsat bra men jag blir galen på alla frågor om varför, varför är det så? varför får vi inte göra så? varför säger du så? varför varför varför??!! gaaaahh dessutom blir jag galen på att ungar är så sjukt otrevliga och elaka mot varandra, de säger massa fult och onödigt till varann.

men emellanåt är de goa oxå!

tur för barnen att jag var på lite bättre humör idag... nu sitter jag hemma å känner en glädje å stolthet att jag genomförde allt på ett bra sätt. sitter i ser fram emot att therese kanske ska komma över på lite tv mys.

0 kommentarer:

Subscribe