Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

14:08

24/4

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

vad händer i helgen, alltid fullt upp.

kl 7 ikväll ska jag hämta min kompis Lisa som kommer med tåg till Bollnäs ikväll, så hon ska få hänga med på allt spännande i helgen.
efter det åker vi direkt till ungdomssamling på pingstkyrkan.
imorrn ska jag spela innebandy i bollnäs 11-13.
kl 18 är det möte på missionskyrkan om invandring och hur vi möter de människorna.
kl 20 är det konsert i edsbyn som vi åker på, tydligen ett band som heter Indigo. undra om jag kommer gilla det? sen blir det häng på café tolvan på pingstkyrkan.
på söndag är jag mötesledare på gudstjänsten och ska alltså försöka få ihop det mötet...

så på måndag kommer jag vara helt död igen.

2 kommentarer:

evelinfre sa...

De flesta jobbar på veckorna och är lediga på helgen.

För dig är det lite tvärt om va?
Lycka till med allt!

Tessans matte sa...

Det verkar bli en helg i din smak Emma d v s fullt upp.

Carpe diem/Fånga dagen. Se till att njuta av dagen eller dagarna.

Kramar

Subscribe