Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

17:43

14/4

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

vet inte riktigt om jag har nåt å skriva. kände för nåt kryptiskt men vet inte om jag kan klämma fram nåt sånt. livet går upp och ner. idag är en bra dag. idag har jag drömmar å tankar om framtiden. jag ser fram emot den här veckan, har mycke trevliga saker att se fram emot. och det känns som det kommer bli en bra vecka. å det är bra att jag har såna tankar för jag orkar inte med nå mer skit.

har kommit på att jag är tacksam för mitt jobb, jag är tacksam att jag har en stabil ekonomi så inte det behöver vara ett oros moment. nu vill jag åka utomlands och det kan jag göra om jag bara hittar en reskompis. hittar jag ingen res kompis så blir det nog en tripp till polarna i jönköping. sen vill jag tatuera mig och det kan jag oxå om jag tar modet till mig.

jahapp då har jag bajsat ur mig lite onödigt... blablabla

1 kommentarer:

maria sa...

Ja, var glad så länge det varar, en stabil ekonomi alltså. Själv vrider och vänder jag på varenda krona! Hua! Inte lätt ibland. Tur jag har människor omkring mig som ställer upp och hjälper mig!

Subscribe