Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

02:06

13/4

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

äntligen är jag på bättre humör. behövde bara komma ut lite. så ett besök på max och raggarunda i bollnäs med trevligt sällskap var det som behövdes. så jag tycker att jag kräver ju inte så mycke. nu är jag uppe på tok för sent igen men vad gör det när jag får sova ut imorrn.

har kommit på att det är drygt att det inte står datum på mina inlägg, dagarna liksom flyter ihop. så nu ska jag själv börja skriva dit det hade jag tänkt.

okej vad har morgondagen att erbjuda, jo min första påskmat för denna helg blir hos mamma å sen förhoppningsvis ska jag å R hitta på nåt skoj. har saknat att umgås med honom å som vi sa ska vi försöka vara vänner. så vi får se vad vi ska hitta på för skoj. vill inte förvänta mig för mycke för jag blir så besviken om vi inte hittar på nåt. som det blev igår, då jag blev sittandes hemma å surade för att det jag sett fram emot med mina kompisar blev inställt.

nä nu får det vara nog. imorrn blir en riktigt bra dag! god natt

0 kommentarer:

Subscribe