Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

09:42

läget från sängen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

egentligen så ska jag inte skriva när jag ligger i sängen för då känner jag mig sällan peppad till nåt. men jag ska släpa mig upp nu för att gå på gudstjänst. tror att det kommer bli en grym gudstjänst, mina brudar har hand om mötet. inga-britt leder mötet och helen predikar. de är underbara och har go kontakt med Gud så han är alltid lite extra närvarande när de har hand om saker. så idag har jag stora förväntningar!

sedan ska jag få leka med tage igen, hon och jag ska på innebandy. jag älskar sportsöndagar, mer sport åt folket på söndagar. det ska ju vara vår vilodag och då är det perfekt att få titta på när andra svettas å tar i. fast då vilar ju inte de? hmm hur ska jag få ihop det här... aja jag tycker nog att idrott är lite avkopplande oxå, det är ju inte jobb utan nöjen och det får man väl göra på sin vilodag? nä nu får det vara nog, sa ju att jag egentligen inte ska skriva när jag ligger i sängen...

ha en välsignad dag mina vänner!

0 kommentarer:

Subscribe