Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:03

det blir aldrig som man tänkt sig

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

denna dagen är inget undantag, jag planerar har allt under kontroll men så dyker nåt annat upp som gör att det inte riktigt blir som jag tänkt. men tror nog den här dagen kommer bli bra ändå, jag får vara lite flexibel.

nu har jag iaf planerat in att åka till bollnäs för att käka middag med gubben efter sen han slutat skolan. jag tränar i bollnäs ikväll så det passar bra att äta på stan innan men nu när jag sitter här så känner jag att det nog inte blir nån träning för mig för halsen gör såklart ont. som vanligt. blir så trött på att den alltid värker. men nästa onsdag ska jag ju iväg å kolla den, ska bli skönt att få veta vad problemet är.

jag behöver få bli lite extra glad oxå, har gått och spanat in en skjorta på Såfin. har tänkt att jag inte får köpa den eftersom jag inte vet när jag ska ha den, men nu har jag tänkt på den i flera veckor så jag tänker köpa den idag om den finns kvar. lite shopping är jag värd idag.

0 kommentarer:

Subscribe