Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:13

dagens gudstjänst

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

idag var en härlig gudstjänst i pingstkyrkan i alfta. det var bara så skönt, härlig gemenskap och härliga människor. det var mycke sång och endel spontanitet. det gillar jag, när man inte behöver vara så fast i det man har planerat.

jag predikade och kände mig riktigt nöjd med den. den var lite längre än jag brukar predika och jag kände mig avslappnad vilket betyder att jag inte pratar så fort och att jag inte får nån konstig predikoröst. det är så roligt när man känner att folk blir berörd av det man säger och att de hänger med och ser intresserade ut. denna dagen blir härlig, det känner jag på mig.

hoppas på att få höra nåt ifrån R idag oxå, för idag slutar hans lan. men jag ska inte förvänta mig för mycke:)

0 kommentarer:

Subscribe