Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:20

aktivt liv

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

daniel har nu varit här i flera dagar och de senaste dagarna har varit fullpackad med aktiviteter, har åkt skidor tre gånger, spelat match, tränat och försökt sköta mitt jobb. imorse drog vi ut och åkte 5 km och jag höll inte på att ta mig runt för fy vad jag har ont i axlarna efter allt stakande.

nu bär det iaf av till edsbyn å knåda för att lämna tebax skidorna å sen hoppas jag att jag hinner hem och sova en stund för kl 19.00 har jag match i alfta. det ska bli så roligt och jag är så peppad! eftersom det gick bra i lördags så fick sig självförtroendet en skjuts, såhär stod det på hemsidan.

Ala orkade, i dagens match i dam 3:an, inte hålla AHK U stången under 60 minuter. Inledningsvis närkontakt, förvanlades till en klar seger för Evas "smurfar", i siffror 27-14

Trots bara 14 mål i baken, var Eva inte nöjd med det egna försvarsspelet.- Det var Emma Perssons målvaktsspel som höll siffrorna nere fram till paus.

http://www1.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=298879

alltid kul att känna att träningen ger resultat, att jag inte är lika kass å osäker som när jag började i höstas efter 4 års uppehåll.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vad stolt man blir av och känna dig! Smile. /mia

Subscribe