Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

14:55

vilken dag

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag brukar planera mina dagar ganska bra, men denna dagen hade nån annan än jag koll på.

halv 8 skulle jag vara på kyrkan på bön men eftersom jag jobbade 13 timmar igår på min lediga dag tog jag mig friheten att ta sovmorgon i morse.

sen när ja drog mig upp vid 9 för att se på top model, då har de bytt tid på repriserna till 9.40, upprörande...

sen tänkte jag på allt jag var tvungen att göra idag å tänkte att ja skulle dra till jobbet vid 12, då kom emil in på msn å det var så längesen ja prata med han (säkert 2 veckor sen) så då fastnade jag där...

sen så tänkte jag vara mysig å baka, försökte mig dessutom på ett nytt recept. jag överskattade min egen förmåga:) uscha vad äcklig den ser ut.

mitt i äckelbaket ringer det på dörren, "hej jag kommer ifrån hyresgästföreningen.....bla bla bla" 5 minuter senare är jag med där, ska betala 76 kr i månaden till något jag egentligen tycker är helt onödigt. men vad ska man göra när det helt plötsligt sitter en främmande karl i köksbordet? jo håller för ögonen å hoppas på att han försvunnit när ja tittar igen, eller skriver på pappret han vill....

jag är inte bra på att säga nej!

0 kommentarer:

Subscribe