Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

17:37

busy today

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

idag har jag flängt fram å tebax hela dagen.

började ju med mötet vi ungdomar skulle ha, de gick grymt bra! församlingen verkade nöjda och alla som var med å gjorde mötet var underbara! speciellt tack till Claryo Elin för er kreativitet... och Johan för att han fixade allt tekninskt ja inte hade koll på:) första gången ja använde projektor, men det gick. jag var så laddad inför predikan jag skulle hålla och det kändes som den gick hem, halleluja! en man kom fram å sa att han hade blivit tårögd av en historia jag berättade. det är lite den reaktionen jag är ute efter, att beröra så de inte kan stå emot att tjäna andra människor!

sen var det snabbt iväg med magnus å anna till bollnäs köpa farsdagspresent. snabbt hem, mamma å leif kom med tavlor till mig. förbereda cellgruppen lite, brorsan kom upp tittade på lägenheten, iväg till pappa fika med släkt, sen kom farbror å faster upp å kollade på lägenheten, förbereda cellen lite mer å nu 15 minuter över till att blogga innan ungdomarna kommer!!

imorrn blir det ledighet, välbehövlig. bara vila tror jag! då kanske ja hinner få ihop nåt lite roligare blogginlägg:)

0 kommentarer:

Subscribe